Voorstellen MosseLTman

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
mosseLTman
Berichten: 81
Lid geworden op: za dec 08, 2018 7:58 pm

Voorstellen MosseLTman

Bericht door mosseLTman »

Beste mede LT'ers

Ik ben splinternieuw op dit geweldige forum, en daarom zal ik me even in het kort voorstellen.
Ik ben Sander Mosselman en woon in het rustieke Zeeuwsch-Vlaanderen.

Nadat ik me al een aantal jaar heb bezig gehouden met het importeren van autos vanuit onze buurlanden heb ik besloten een oprijwagen te gaan kopen.
Ik ben gaan rondneuzen op verschillende websites verschrok ik toch wel een beetje van de prijzen, maar gezien ik zelf in het dagelijks leven veel met techniek te maken heb dacht ik "laat ik er zelf één gaan bouwen. Na veel speurwerk vond ik bij onze zuiderburen een VW lt40 bj 1983 55kw diesel plateau-wagen voor 800euro bijna een miljoen km op de klok. 4 jaar in de vergetelheid stil gestaan . accubooster er op tikken en lopen . Van zoiets wordt ik helemaal blij!
Toen we naar huis zijn gereden halverwege stilgevallen door de bruine smurrie in het brandstoffilter en leidingen. na dit schoon gemaakt te hebben en er een nood filter tussen te hebben geplaatst probleemloos naar huis gereden. inmiddels ben ik een week Verder en is er 250kg hout en staal afgesloopt maar daarvoor ga ik een topic aanmaken in het projecten gedeelte waar ik hoop heel veel goede tips en info te gaan krijgen.
Gr. Sander
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 1551
Lid geworden op: di mei 22, 2007 6:31 pm
Locatie: Venlo

Re: Voorstellen MosseLTman

Bericht door Carlo »

Welkom Sander, leuk om te horen dat je een LT hebt gekocht!
Succes met slopen/lassen en de rest :wink:
1990 1G, tweetanksysteem
mosseLTman
Berichten: 81
Lid geworden op: za dec 08, 2018 7:58 pm

Re: Voorstellen MosseLTman

Bericht door mosseLTman »

Dank u,

Het is jammer dat ik geen 380v in mijn schuur heb, en ik niet heel veel vertrouwen heb in Mig/mag lassen op 220v. Daarom ben ik op zoek naar een TIG apparaat .
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 1551
Lid geworden op: di mei 22, 2007 6:31 pm
Locatie: Venlo

Re: Voorstellen MosseLTman

Bericht door Carlo »

Geen mogelijkheid om de andere twee fasen daar te krijgen?
1990 1G, tweetanksysteem
mosseLTman
Berichten: 81
Lid geworden op: za dec 08, 2018 7:58 pm

Re: Voorstellen MosseLTman

Bericht door mosseLTman »

Elektriciteit is net één ding waar ik een leek in ben. Dan zou ik het moeten uitbesteden. Maar met een tig machine komt het allemaal goed.
Plaats reactie