Opknappen rot plaatwerk, aanschaffen materialen hiervan ?
-
Opknappen rot plaatwerk, aanschaffen materialen hiervan ?
Hallo ik ben Ted en ben Vw lt 28 , kenteken vs-jb-31 op aan het knappen , nu zitten er grote gaten aan de binnenzijde van de achterste spatborden in , kan ik hier nieuw plaatwerk voor kopen , de zijkanten waar de wielen achter in zitten zijn ook grotendeels weg gerot , kan ik hier ook los plaat werk voor krijgen , ik weet al wil ik hem door de keuring krijgen dat dit helemaal gelast moet worden , ik heb gehoord dat je ook nieuwe kasten kunt kopen die je erin kunt zetten , wie o wie kan mij hierbij helpen , en waar kan ik deze onderdelen kopen , ik ben bereikbaar op 0612605868 , dat is voor mij het makkelijkste , ik ben niet zo heel goed met computers om hier fotos neer te plaatsen anders zou het wat duidelijker zijn ,ik kan wel via Whats app fotos sturen , ik hoop dat ik duidelijk ben in deze mail , anders contact mij maar via Whats app , bij voorbaat dank voor jullie reacties , de buitenkant van de bus is grotendeels goed , het gaat met name overal over de binnenkanten van de wiel kuipen uit , de achterste dan , de voorste zijn goed , groet Ted V dijk
-
Re: Opknappen rot plaatwerk, aanschaffen materialen hiervan ?
Goedemorgen,
Ga eens naar de sloop, daar kun waarschijnlijk goede wielkasten vinden.
Ga eens naar de sloop, daar kun waarschijnlijk goede wielkasten vinden.
Re: Opknappen rot plaatwerk, aanschaffen materialen hiervan ?
http://www.vanwezel.be/Cata2015_Web.pdf
Hier staan nog wel wat plaatdelen in voor de LT
Of en waar je ze kunt kopen moet je dan nog uitzoeken.
Hier staan nog wel wat plaatdelen in voor de LT
Of en waar je ze kunt kopen moet je dan nog uitzoeken.