Hee hallo

Volkswagen LT 1 (1974-1995)
tedbakelcity
Berichten: 2
Lid geworden op: za apr 29, 2023 9:23 am

Hee hallo

Bericht door tedbakelcity »

Hallo ik ben Ted en ben Vw lt 28 , kenteken vs-jb-31 op aan het knappen , nu zitten er grote gaten aan de binnenzijde van de achterste spatborden in , kan ik hier nieuw plaatwerk voor kopen , de zijkanten waar de wielen achter in zitten zijn ook grotendeels weg gerot , kan ik hier ook los plaat werk voor krijgen , ik weet al wil ik hem door de keuring krijgen dat dit helemaal gelast moet worden , ik heb gehoord dat je ook nieuwe kasten kunt kopen die je erin kunt zetten , wie o wie kan mij hierbij helpen , en waar kan ik deze onderdelen kopen , ik ben bereikbaar op 0612605868 , dat is voor mij het makkelijkste , ik ben niet zo heel goed met computers om hier fotos neer te plaatsen anders zou het wat duidelijker zijn ,ik kan wel via Whats app fotos sturen , ik hoop dat ik duidelijk ben in deze mail , anders contact mij maar via Whats app , bij voorbaat dank voor jullie reacties , de buitenkant van de bus is grotendeels goed , het gaat met name overal over de binnenkanten van de wiel kuipen uit , de achterste dan , de voorste zijn goed , groet Ted V dijk
Plaats reactie