Hallo allemaal,
Mijn naam is Max, ik woon met mijn vriendin en Golden retriever in Houten (Utrecht) en als hobby sleutel ik graag aan alles mechanisch en werk ik graag met hout. Ik heb een garage aan huis (niet dat daar een camper in past) en heb als hobby auto een toyota Celica uit 1990.
Ik ben nu een maand of twee aan het zoeken naar mijn volgende project. ik wil graag een buscamper uit de jaren 80 en mijn oog is gevallen op de VW LT28 of Mercedes 207D. Ik heb ze beide nog niet gezien in real life en dat zou mijn voorkeur nog kunnen veranderen. Tot zover lijkt mij de LT28 leuker om mee op avontuur te gaan (geniet dan ook de voorkeur), de 207D lijkt mij dan weer wat makkelijker qua formaat gezien ik 1.96m lang ben.
Mijn vriendin ziet nog niet helemaal de lol in van rondreizen met een klein busje maar ik weet zeker dat ze het leuk zal vinden om samen met de hond europa door te trekken.
Ik zit inmiddels een week of 4 dit forum in de gaten te houden en hoewel er niet heel veel activiteit lijkt te zijn staat er wel volop info op over dit type busje. Ik hoop in de komende 2 maanden een busje te vinden waar lekker aan geklust kan worden. Ik heb op dit moment geen heel groot budget beschikbaar (€3500-€4500), mocht het dit jaar niet lukken dan volgend jaar.
Mochten jullie dus afweten van een busje met wat werk (motorische/interieur/oppervlakkige roest) die niet helemaal rot is (kokerbalken/dak) dan hoor ik het graag!
Max