kerstkado

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
edraket
Berichten: 16
Lid geworden op: wo dec 21, 2022 2:11 pm

kerstkado

Bericht door edraket »

Hoi Allemaal.

Ik ben Edwin uit de achterhoek en heb mezelf voor kerst een lt kado gedaan. Zelf rijd ik al jaren in een oude passat uit 83 dus een beetje sleutelervaring heb ik. De auto gaat alleen voor de apk naatr de garage :D .
Ik vraag me af of jullie deze bus herkennen? Er zit een 6 cillinder diesel in met turbo en intercooler. Kenteken gv ds 76.
Ik heb wat fotos gemaakt en zal kijken of ik die geplaatst krijg in een bijbehorend topic.
groet aan allen..
Gebruikersavatar
gft tje
Berichten: 353
Lid geworden op: di okt 13, 2009 7:22 pm
Locatie: BELTRUM

Re: kerstkado

Bericht door gft tje »

Hallo Edwin,
welkom op het forum ,ik kom ook uit de achterhoek en hoop toch nog een paar fot'os van de bus te zien ,veel succes ermee . gr Jan uut Beltrum.
BUSJE KOMT ZO
edraket
Berichten: 16
Lid geworden op: wo dec 21, 2022 2:11 pm

Re: kerstkado

Bericht door edraket »

Foto
Foto
compressed_1672213840606.jpeg (33.08 KiB) 1197 keer bekeken
edraket
Berichten: 16
Lid geworden op: wo dec 21, 2022 2:11 pm

Re: kerstkado

Bericht door edraket »

Gister kwam Rick van autoservice wehl mijn oude seat ophalen
Meteen gesprekstof over de nieuwe aanwinst. Er ligt waarschijnlijk een 6 cilinder turbo van een volvo in. Door de intercooler enz waarschijnlijk een tic motor met 120 pk. De seat ging weg en ik bleef achter met een kerstbierpakket en een hoop info. Toffe peer die Rick.
Volgende post wordt waarschijnlijk in het forum sleutelen aan de lt1. De distributie gaat vervangen worden, er is al een rol of waterpomp te horen.
tabee en fijne jaarwisseling
Gebruikersavatar
gft tje
Berichten: 353
Lid geworden op: di okt 13, 2009 7:22 pm
Locatie: BELTRUM

Re: kerstkado

Bericht door gft tje »

Als je lid wordt van de LT club dan krijg je bij Rick korting op onderhoud en vooral de distributie riem vernieuwen doet hij dan voor clubleden voor de helft van wat het normaal kost. In het voorjaar hebben we met clubleden altijd een technisch weekend bij Rick en staan wij opeen camping daarvlakbij.
BUSJE KOMT ZO
Plaats reactie