LT 28 1987 2.4D
Voor het wisselen:
De motor start goed, en slaat aan binnen 1 seconde.

Na het wisselen:
Het halve rondje op het tandwiel van de brandstofpomp staat uitgelijnd met de achterste lijn: dit is de lijn die op de brandstofpomp zit (Niet de situatie zoals op de foto dus)
Resultaat:
blok loopt hachelig, en zelfs als het blok op temperatuur is klinkt en voelt het alsof de motor koud is. Er is dan niet veel koppel en ik haal moeilijk de kruissnelheid van 80-90 km/h.

Poging 2:
Het tandwiel is uitgelijnd zoals op de foto. In de afbeelding staat hoe de referentie is ten opzichte van het nulpunt (Op starterkrans). Het tandwiel is uitgelijnd met de voorste lijn, dus aan het blok zelf.
Resultaat: motor loopt onregelmatig en slaat af. Ook na meerdere keren proberen met koudstart.

Heeft er iemand een foto waarop deze uitlijning ten opzichte van de nullijn van de starterkrans hoort? Dus eigenlijk gewoon hoe ik, als de nokkenas in nulstand staat, het tandwiel van de brandstofpomp ten opzichte van de referentie moet zetten?