Dag allen,
Bij deze wil ik mij even kort voorstellen. Ik ben Rick, net 40 en wij hebben recent een LT40 uit 1984 (net geen 40 dus) op onze parkeerplaats mogen stallen.
Het is een mooi tot paardenwagen omgebouwde versie die er behoorlijk netjes bij staat, maar vanwege een paar kleine klusjes die nog moeten gebeuren zal ik de komende periode wel enig tijd doorbrengen met het zoeken naar tips, tricks en wellicht wat onderdelen op dit forum.
Nieuw hier
Re: Nieuw hier
Hoi Rick,
heb je een foto?
(Kan je gewoon in het reactievenster slepen)
heb je een foto?
(Kan je gewoon in het reactievenster slepen)
-
- Moderator
Hoi Rick,
als je in de gelegenheid ben om naar Geesteren te komen, dan hebben we daar aankomend wekend een event
altijd gezellig, en veel kennis over de LT aanwezig
Barny
als je in de gelegenheid ben om naar Geesteren te komen, dan hebben we daar aankomend wekend een event
altijd gezellig, en veel kennis over de LT aanwezig
Barny
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
Hi Oscar, bij deze onze aanwinst.
Op dit moment helaas nog even niet veel tijd om de laatste puntjes op de i te zetten, maar zodra de ruitenwissers (lopen aan) en het contactslot (veert niet automatisch terug van 3 naar 2, dus als je niet oplet gaat je startmotor naar de ***) komen de ritjes vanzelf.
Overigens zijn tips voor het contactslot van harte welkom, ik twijfel wat de beste route is, onderdeel vervangen (welke?) hele unit vervangen of het monteren van een startknop....
Op dit moment helaas nog even niet veel tijd om de laatste puntjes op de i te zetten, maar zodra de ruitenwissers (lopen aan) en het contactslot (veert niet automatisch terug van 3 naar 2, dus als je niet oplet gaat je startmotor naar de ***) komen de ritjes vanzelf.
Overigens zijn tips voor het contactslot van harte welkom, ik twijfel wat de beste route is, onderdeel vervangen (welke?) hele unit vervangen of het monteren van een startknop....
- Bijlagen
-
- IMG-20230826-WA0007.jpg (138.33 KiB) 1137 keer bekeken
-
- Moderator
leuke wagen, ga je veel plezier van hebben
als je contacktslot voor de rest soepel gaat dan moet je even het elektrisch gedeelte van het contactslot vervangen
kost geen drol, en niet zo moeilijk te vervangen
foto hoe hij er ongeveer uitziet
Barny
als je contacktslot voor de rest soepel gaat dan moet je even het elektrisch gedeelte van het contactslot vervangen
kost geen drol, en niet zo moeilijk te vervangen
foto hoe hij er ongeveer uitziet
Barny
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
@Barny
We hopen er inderdaad op dat we er veel lol aan gaan beleven, en dank voor de bevestiging dat dit inderdaad de eerste stap moet zijn bij het contactslot issue.
Als alles werkt zoals we willen, zijn er vast momenten dat we bij een event aan kunnen sluiten!
We hopen er inderdaad op dat we er veel lol aan gaan beleven, en dank voor de bevestiging dat dit inderdaad de eerste stap moet zijn bij het contactslot issue.
Als alles werkt zoals we willen, zijn er vast momenten dat we bij een event aan kunnen sluiten!