Trotse eigenaar LT28D 1991

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
Jasper&Marlijn
Berichten: 3
Lid geworden op: di apr 17, 2018 1:56 pm

Trotse eigenaar LT28D 1991

Bericht door Jasper&Marlijn »

Hoi Allemaal, wat een fijn forum ik heb al veel geleerd, kijk al ruim een half jaar mee. Dank voor de gigantische hoeveelheid informatie!
Vroeger hadden mijn ouders een LT28 4 cil perkins diesel uit 76 en daar is een enorm jeugdsentiment uit voortgekomen duss... Alweer bijna een jaar geleden kochten mijn vriendin Marlijn (31) en ik (36) een VW LT28 1991 6cil turbodiesel uit Duitsland om mooie reizen mee te gaan maken. Na de eerste schrik langs de kant van de weg tijdens de reis naar huis (de diesel bleek op te zijn maar de meter stond nog half :roll: ). En de tweede schrik, auto stond als gestolen geregistreerd (foutje duitse politie :shock: ) Hebben we met de LT ontzettend veel lol een en fantastische reis van 4500 km gemaakt najaar 2017 naar Kroatie :D :D . Het was wel wennen aan het trage reistempo en inmiddels zien we daar wel de lol van in, reizen we rustiger en missen we eigenlijk alleen nog goede koffiebekerhouders :). Technisch is de bus volgens ons behoorlijk goed en omdat ie zo goed bevalt weten we inmiddels wel dat we m nog een tijd willen houden! Al een paar noodzakelijke kleine dingen gedaan maar het wordt inmiddels wel tijd om na te denken over meer serieuze zaken want de zomer staat voor de deur! Wat we nu moeten en willen doen zijn de achterremmen en distributieriem. Hoewel ik een beetje (auto&motor)kluservaring heb en elektromonteur was vind ik het klussen aan de bus best ingewikkeld. Ik hoop dus op wat hulp van jullie en zal me wel melden op het forum. Wellicht is er een goede LT- monteur in de buurt van Eindhoven die me op gang zou kunnen helpen of eea (uiteraard tegen betaling) zou kunnen uitvoeren. Ik ben benieuwd! We vinden het ook leuk om eens mee te doen aan een LT treffen, willen dat graag eens meemaken! Tot snel wellicht! Jasper en Marlijn
Jasper&Marlijn
Berichten: 3
Lid geworden op: di apr 17, 2018 1:56 pm

Re: Trotse eigenaar LT28D 1991

Bericht door Jasper&Marlijn »

Hierbij nog even een betere foto, omdat we zo trots zijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gijs & Kim
Berichten: 93
Lid geworden op: do aug 11, 2016 11:25 pm
Locatie: Bodegraven

Re: Trotse eigenaar LT28D 1991

Bericht door Gijs & Kim »

Welkom Jasper en Marlijn,
Leuk om te lezen en zo herkenbaar enthousiast! Wellicht tot snel. :mrgreen:
Gr. Gijs
Gebruikersavatar
ErwinStapert
Berichten: 786
Lid geworden op: di aug 23, 2011 6:27 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Trotse eigenaar LT28D 1991

Bericht door ErwinStapert »

Inderdaad.....aanstekelijk :mrgreen:

Welkom, vanuit Amsterdam
Als het golft, dan golft het goed ;-)
Plaats reactie