VW LT 28D - Travel many roads

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
Hermantie

VW LT 28D - Travel many roads

Bericht door Hermantie » vr okt 28, 2016 9:12 pm

Hallo allemaal!

Wij zijn Sietske en Herman. Net een jaar getrouwd en sinds 7 mei 2016 de trotse bezitters van onze LT28D uit 1979. Het is een bakwagen met een WILK caravan opbouw.

Toen we de camper zagen waren we meteen verliefd. We hebben al een tijdje een droom waar deze camper een grote rol in zal spelen. Voor onbepaalde tijd op reis door Europa. Hier zijn we nu hard voor aan het sparen terwijl we de camper van binnen en buiten aan het klaarmaken zijn voor onze reis die augustus 2017 zal beginnen. Afgelopen zomer zijn we al voor 3,5 week op pad geweest naar Spanje. We hebben een mooie eerste vakantie met de camper gehad en hij deed het fantastisch!

Sinds een paar weken zijn we lid van de LT-Club, we hopen dit jaar aanwezig te kunnen zijn bij treffens en technische dagen en het lijkt ons erg gezellig om andere trotse LT-bezitters te ontmoeten. We denken dat we veel van jullie kunnen leren!

Voor de voorbereidingen voor onze reis zijn we te volgen op Instagram:
https://www.instagram.com/travelmanyroads/

Hopelijk tot spreeks/ziens! :D

Groeten,
Sietske en Herman
Bijlagen
voorstellen.jpg
voorstellen.jpg (64.11 KiB) 1913 keer bekeken

Gijs & Kim

Re: VW LT 28D - Travel many roads

Bericht door Gijs & Kim » za okt 29, 2016 2:20 pm

Hoi Sietske en Herman,

Leuk om te lezen, leuke LT en fantastische instagram foto's. Welkom bij de Club. Ik krijg gelijk weer zin om op vakantie te gaan met 'de Bus'.

Ik zag Herman met een mooie electriche gitaar... sta jij hem bij met zang sietske?
Ik zou onze camper er zo naast zetten, lampjes ophangen, kleedje er bij, wijn, bier worst kaas en stokbrood, vuurkorfje... dat is het leven. vrij en mooi. :mrgreen:

Tot onderweg!

Gr. Gijs en Kim

hdenottelander

Re: VW LT 28D - Travel many roads

Bericht door hdenottelander » za okt 29, 2016 9:53 pm

Wat een leuke LT zeg! Nog nooit gezien. Ben wel jaloers op jullie....lekker door Europa trekken. Fantastisch!

Plaats reactie