Even voorstellen, knaloranje LT28D

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Rik
Berichten: 1354
Lid geworden op: za jun 02, 2007 12:08 am
Locatie: Zwolle

Even voorstellen, knaloranje LT28D

Bericht door Rik »

Hallo Lt-ers,

Ik ben Rik, 30 jaar, kom uit Zwolle en deel een knaloranje Lt met mijn familie. We hebben de lt nu bijna 3 jaar en hebben er al veel aan opgeknapt. Zo is de motor uit elkaar geweest om nieuwe zuigerveren erin te zetten, de hele bus is waar nodig kaalgemaakt en in z'n geheel opnieuw gespoten. Nieuwere achteras eronder (de oude is op de snelweg vastgelopen, nokkenas in drie stukken... :? ). Onze nieuwste aanwinst is een set lichtmetalen Alessio velgen speciaal gemaakt voor bestelbusjes. 8) Het interieur hebben we ook grondig aangepakt door een nieuwe koelkast te plaatsen, nieuwe bankjes met bekleding gemaakt, nieuwe gordijntjes, nieuwe meubelplaten tegen wanden en dak. Dit alles zoveel mogelijk in jaren 70 stijl vanwege de oranje buitenkant.
Omdat we de bus met z'n vieren gebruiken wordt ie intensief gebruikt. Zo heeft ie vorig jaar 2 maanden onafgebroken in Zweden en Noorwegen rondgereden.
Hieronder even wat foto's. De foto's in de spuitcabine zijn wat roder dan in werkelijkheid.

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik 2 Renaultjes 4. Leuke auto's, roesten als een gek waardoor ik nu kan lassen :P

Afbeelding

Dat was in het kort wat over de LT en mijn bezigheden.

Wie volgt? :P
Plaats reactie