Voorstellen

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Falco
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 23, 2020 1:47 pm

Voorstellen

Bericht door Falco »

Beste leden,

mijn naam is Falco en ben ZZPer. Mijn werkzaamheden zijn onder andere oldtimerrestauratie. Ik ben voor een klant op zoek naar een inlaatspruitstuk en luchtfilterbak etc. voor een +-'86er 6-cilinder benzine 2E3 carburateur. Derhalve mijn 'lidmaatschap' bij dit forum.

De wens van mijn klant is een Weber 32/34 carburateur te plaatsen, echter levert Weber geen conversiekit voor de huidige 2B6 en wel voor de 2E3 vandaar deze vraag. Dus in ieder geval een inlaatspruitstuk en ik ga er vanuit dat luchtfilterbak ook anders zal zijn, in dat geval die dus ook.

Heeft u andere suggesties of ideeën dan vernemen wij die ook gaarne, alle hulp is welkom.
Alvast heel erg bedankt voor eventuele reacties

Met vriendelijke groet,

Falco Tuinman.

P.s.
Wellicht overbodig maar toch nog even ter verduidelijking. Ik persoonlijk ben geen eigenaar van een LT en mijn inschrijving bij dit forum is in principe bedrijfsmatig (ik hoop op informatie van dit forum en geef, daar ik al teveel hobby's heb, eigenlijk weinig commitment terug). Echter ben wel een enthousiasteling als het gaat om youngtimer/klassiekers zo ook om deze betreffende LT (zeer nette voormalig brandweer). Ik hoop hier dus mijn onderdelen en eventuele extra info te vinden. Om toch een bijdrage te leveren aan dit forum, zal ik zoveel mogelijk de conversie, en bevindingen daaromtrend, alhier documenteren.
Plaats reactie