Voorstelrondje Michel (LT Florida 1990)

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
Florida1990
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jun 16, 2019 11:57 am
Locatie: Houten

Voorstelrondje Michel (LT Florida 1990)

Bericht door Florida1990 »

'Goedendag mensen,

Na heel wat weekjes rondneuzen op dit leuke en leerzame forum, tijd om mijzelf voor te stellen!

Mijn naam is Michel, bouwjaar 1985 en ik woon in Houten met mijn vriendin en twee kids.
Komende week worden wij trotse eigenaar van een VW LT Westfalia Florida uit 1990.

Dit combineert twee hobby's van mij, oldtimers en kamperen :D

Plannen zijn dus om er de komende jaren mee te kamperen, en de bus op te knappen waar nodig en bij te houden.
Verder vooral origineel houden, het grijze Westfalia is in erg nette staat.Dit wordt dus de eerste camper, maar ik heb wel ervaring met klussen.

Nog niet veel foto's, want nog niet in bezit, maar omdat iedereen gek is van foto's wel alvast een kleine bloemlezing van mijn ex-auto's. 8)


15 jaar geleden met deze civic begonnen.

Afbeelding

Paar jaar later zelfde model als VTEC kunnen kopen ("top" model uit die tijd)

Afbeelding

Afbeelding

Wiite civic begin jaren 90, model als deze (geen foto van de mijne online staan)

[image]https://i.pinimg.com/originals/d2/ec/d8 ... 144cda.jpg[/image]

Na wat saaie "moderne" nieuwere auto's, toch weer aan de hobby toegegeven met een golf MK1 uit 1977. Vierdeurs 1.1. met 50 pk vierbak: Ramen dicht en altijd met de wind mee rijden :lol:

Bij aankoop:

Afbeelding

Willekeurige foto's, meer op verzoek ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle auto's zijn inmiddels verkocht, maar nu hebben we dus de bus!
Geen zorgen, de LT blijft origineel, veel te mooie grijze Westfalia interieur om te verbouwen.

Meer foto's volgen na ophalen!

Afbeelding13:04:1990 Volkswagen LT 28 Camping-car Florida YJ-80-DS (NL) & 22:05:1998 Jeep Cherokee importé le 29:01:2016 HR-557-X (NL) - 15 août 2016 (Nieuwendammerkade - Amsterdam) by Padicha, on Flickr


Doel op dit forum is kennis vergaren en met de tijd ook kennis/ervaring te delen.
Volksforum en civicclubholland was ik ook lid van, altijd toegevoegd waarde deze plekken.

Plannen zijn naast regulier onderhoud, ook wat specifieke zaken waar al genoeg over geschreven is. Koelkastje is defect, standkachel heeft aandacht nodig, binnendeurhendel kapot etc etc.

Maar met de zoekfunctie komen we ver, dus ik sta al in de startblokken met dit nieuwe avontuur te beginnen!

Als er mensen in omgeving Houten/Nieuwegein wonen, lijkt mij leuk eens een zelfde LT Florida te bekijken!

Zal dit profiel af en toe updaten met foto's.

Voor nu, wellicht tot ziens op een meeting!

Vriendelijke groet,

Michel van Dijk
Gebruikersavatar
ErwinStapert
Berichten: 786
Lid geworden op: di aug 23, 2011 6:27 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstelrondje Michel (LT Florida 1990)

Bericht door ErwinStapert »

Welkom!
Als het golft, dan golft het goed ;-)
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 1551
Lid geworden op: di mei 22, 2007 6:31 pm
Locatie: Venlo

Re: Voorstelrondje Michel (LT Florida 1990)

Bericht door Carlo »

Wat dacht je, op de langste dag plaats ik het langste verhaal?
Succes met de bus :)
P1110497 2.JPG
P1110497 2.JPG (24.05 KiB) 959 keer bekeken
1990 1G, tweetanksysteem
Florida1990
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jun 16, 2019 11:57 am
Locatie: Houten

Re: Voorstelrondje Michel (LT Florida 1990)

Bericht door Florida1990 »

Haha heb een hekel aan voorstelrondjes met drie regels tekst zonder foto's.

Groet Michel
Plaats reactie