Hallo allemaal,

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers van dit forum.

Plaats reactie
Tjeerd
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 17, 2019 6:15 pm
Locatie: Deventer

Hallo allemaal,

Bericht door Tjeerd »

In 2000 mijn eerste LT aangeschaft, een LT 28 met ronde koplampen en zes cilinder diesel. Brandweer rood en een zelfgebouwde dubbele cabine. Korte en lage uitvoering. Camper inrichting met losse "kisten" gemaakt (vanwege de grijs kenteken regeling toen) de achterbank met een paar handelingen werd een redelijk tweepersoons bed. Gedeelte van verplichte tussenschot kon er aan de schuifdeurzijde uitgetrokken worden (net over de grens dus en de losse kisten goed stapelen en voila een camper. Weken lang een erg leuk krom gebogen leven geleden. Ontzettend sterke (wel ietwat traag maar het is vakantie toch?) bus in de steilste bergweggetjes. Vele keren Zuid Europa gezien zonder snelwegen en of tol. . . Enigste storing onderweg was een gebroken veertje uit het hulpstartrelais. Balpen uit dashboard kastje deed wonderen.

Na een paar jaar geen camper te hebben gehad wegens meerdere roestduivels kwam ik op het idee om toch maar weer een bus te kopen en aan het bouwen.

Veel merken bussen bekeken, en sinds 11 06 2018 staat er dus eindelijk een bijna roestvrije (dat was een harde eis) met maar twee kleine deuken ergens aan de zijkanten tegen de achter/onderkant. Daar ga ik nog een leuke oplossing voor zoeken.
Een VW LT 2 35A van 2003. Met iets meer power dan de vorige. Wel weer een lage en een korte overigens. En zeker ook weer brandweer rood.

Weinig tijd tot aan de zomervakantie, eerst in grote lijnen de ombouw gedaan. Geen afwerking. Want tijdens de vakantie kom je er achter wat anders had gemoeten.
Gebruikersavatar
benno
Berichten: 976
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 9:22 am
Locatie: hengelo ov

Re: Hallo allemaal,

Bericht door benno »

Welkom en succes met de ombouw .
lijkt mij prachtig om straks ook in een LT te rijden en aan te passen .
Gebruikersavatar
Carlo
Berichten: 1551
Lid geworden op: di mei 22, 2007 6:31 pm
Locatie: Venlo

Re: Hallo allemaal,

Bericht door Carlo »

Welkom en een fototje van je bus vinden we prachtig .
Kun je hieronder uploaden bij "bijlagen" ;)
1990 1G, tweetanksysteem
Plaats reactie