Klassieke Volkswagen LT35 uit 1981 benzine met maar 49.000km (oud brandweerwagen model) te koop

Complete LT's en onderdelen.
WillyLT35

Klassieke Volkswagen LT35 uit 1981 benzine met maar 49.000km (oud brandweerwagen model) te koop

Bericht door WillyLT35 » di feb 18, 2020 1:33 pm

Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn geliefde Volkswagen LT35. Ik heb deze bus al een aantal jaar, ben er door heel Europa mee geweest en hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten..

Alleen helaas nu ik fulltime werk gebruik ik deze bus te weinig, vandaar de verkoop. De bus staat tot woensdag 27-02-2019 in Faro, Portugal en is vanaf zondag 06-03-2019 in Nederland te bezichtigen.

Deze bus is jarenlang van de brandweer geweest, en is daardoor altijd goed onderhouden (onderhoudspapieren en volledige onderhoudsgeschiedenis aanwezig). Daarnaast heeft de bus altijd warm binnen gestaan bij de brandweer, hierdoor zien de chassis etc. er nog goed uit zonder roest. Daarbij, aangezien de brandweer er amper mee gereden heeft, heeft de bus nog maar 49.000 km op de teller, erg uniek voor een bus uit het jaartal 1981.

Daarbij is de bus in November nog zonder problemen door de APK gekomen (deze APK is geldig tot november 2022), en daarbij heeft hij net een grote beurt gehad (bij een Nederlandse monteur in Portugal) en zijn er ook 6 nieuwe banden opgezet.

De bus is basic omgebouwd met een bed en uitschuifbare keuken (meer foto’s van het interieur volgen wanneer ik volgende week in Portugal ben).

Daarbij is de bus over anderhalf jaar officieel een oldtimer en wegenbelastingvrij. En aangezien de bus op benzine rijdt, betaal je op dit moment alleen maar het kwart-tarief wegenbelasting van 125 euro per jaar.

Mocht je interesse hebben in deze klassieke betrouwbare oldtimer, met weinig km’s en volledige onderhoudsgeschiedenis, laat een bericht achter en ik neem z.s.m. contact met je op.

Richtprijs voor de liefhebbers is 6500 euro.

Voor foto's zie advertentie op marktplaats; https://link.marktplaats.nl/m1516362588.

Plaats reactie