Voortent lt28 1977

Alles over camperbouw
Plaats reactie
Lt28d 1977
Berichten: 11
Lid geworden op: za jun 03, 2017 1:14 pm

Voortent lt28 1977

Bericht door Lt28d 1977 »

Misschien een domme vraag maar heb nog nooit gekampeerd met een voortent.

We staan in augustus drie weken op de camping in nl. Ik zou graag meer ruimte willen en dacht aan een flinke voortent. Met leefruimte en extra slaap cabine. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke maat voortent heb je nodig met een lt28? Er moeten toch meer mensen met dit bijltje gehakt hebben?

Het hoeft geen lichtgewicht oplossing te zijn of snel opzetbare. Volgens mij zit er een dakgoot aan onze lt?
Kan ik de omloopmaat opmeten van mijn camper net zoals met een caravan gedaan wordt?
lt diesel
Berichten: 204
Lid geworden op: vr feb 06, 2009 7:00 pm
Locatie: wyhe

Re: Voortent lt28 1977

Bericht door lt diesel »

dit is geen domme vraag je kunt niet alles weten
maar de omloop maat van een caravan is goed te meten en die zijn ook meestal even hoog
maar als je dan een voor tent wil (met uitbouw) kijk dan goed naar de hoogte van de bus die is meestal anders als een caravan
of het makkelijkste is een koepel bus tent licht in gewicht en zijn er in verschillende maten en past past makkelijk met een flap aan het gootje van de bus
Groet Hans
Gebruikersavatar
harm.eikelkamp
Moderator
Berichten: 1676
Lid geworden op: vr nov 04, 2011 3:16 pm
Locatie: buurse

Re: Voortent lt28 1977

Bericht door harm.eikelkamp »

als er een tentrail rond loopt wel.....anders eens even bij obelink in winterswijk binnenschieten daar hebben ze alles op voorraad en je kunt alles bezichtigen
daf 800 still going strong :D :D :D pride of the east
Gebruikersavatar
gft tje
Berichten: 353
Lid geworden op: di okt 13, 2009 7:22 pm
Locatie: BELTRUM

Re: Voortent lt28 1977

Bericht door gft tje »

Obelink in Winterswijk heeft ook bustenten waarvan de flap over de camper gooit zodat het dicht blijft bij regen en je de tent kunt laten staan als je een dag weg wil.
BUSJE KOMT ZO
Gebruikersavatar
Sander Jansen
Berichten: 161
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 10:30 am
Locatie: Velp GLD

Re: Voortent lt28 1977

Bericht door Sander Jansen »

Ik heb een bustent van dwt kan zelfstandig staan en ook dicht met inritsbaar grondzeil en binnentent, ideaal voor langere vakanties.
Met flap tegen de bus aan.
Lt28d 1977
Berichten: 11
Lid geworden op: za jun 03, 2017 1:14 pm

Re: Voortent lt28 1977

Bericht door Lt28d 1977 »

Ah, bedankt voor de reacties. Fijn!
Zo'n flap, gaat die over het hele dak? Want daar ligt ook ons zonnepaneel....
En zo'n bustent is kleiner, naar mijn gevoel. Maar inderdaad, misschien eens langs gaan bij de Wit. Eens kijken of een gewone voortent ook aan een camper passend is te maken. We hebben wel een dakgoot(je).
Plaats reactie