lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
- lleoo
- Site Admin
- Berichten: 3166
- Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
- Locatie: veendam
- Contacteer:
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
en waar woont eelco zo ongeveer makkelijk als het om onderdelen gaat
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
komplimenten Eelco
- lleoo
- Site Admin
- Berichten: 3166
- Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
- Locatie: veendam
- Contacteer:
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Ik zou zeggen kom maar eens langsrijden hier in veendam
Heb nog wel wat dingetjes hierzo
Heb nog wel wat dingetjes hierzo
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
respect
ik had er niet meer aan begonnen
bij mij had ie al in onderdelen gelegen
groet michel
ik had er niet meer aan begonnen
bij mij had ie al in onderdelen gelegen
groet michel
- mvanschijndel
- Berichten: 113
- Lid geworden op: zo sep 25, 2011 7:52 pm
- Locatie: 's Hertogenbosch
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Poeh, heb je d'r ook al onder gelegen om eens te kijken naar de rottigheid?
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
quote; wat ik zoek is een 5 versnelingsbak en alles om hem om tebouwen van 4 naar 5versnelingen
Volgens mij kun je die zonder aanpassen verwisselen. Voor de topsnelheid/herrie scheelt het niks, de eindoverbrenging blijft hetzelfde bij 4 en 5 bak.
Volgens mij kun je die zonder aanpassen verwisselen. Voor de topsnelheid/herrie scheelt het niks, de eindoverbrenging blijft hetzelfde bij 4 en 5 bak.
Nu zonder het mobieLTje, een LT35d met een Home-Car 532 alkoof-opbouw
We kennen geen domme vragen, enkel domme antwoorden...
We kennen geen domme vragen, enkel domme antwoorden...
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Zijn bij mijn weten zo om te zetten. Ik denk niet dat je er veel mee opschiet. Verbruik wordt niet minder. Je krijgt een extreem korte 1 erbij, deze heb je in normaal gebruik eigenlijk niet nodig. Je trekt net zo makkelijk in z´n twee op. Je moet een vijf bak meer zien als als vierbak met een extra één ervoor. De één zit dan ook links onder de achteruit.
Ik heb zelf een diesel met vierbak met een grote alkoofopbouw, leeggewicht 2400 kilo en ik mis een vijfbak niet.
Ik heb zelf een diesel met vierbak met een grote alkoofopbouw, leeggewicht 2400 kilo en ik mis een vijfbak niet.
Nu zonder het mobieLTje, een LT35d met een Home-Car 532 alkoof-opbouw
We kennen geen domme vragen, enkel domme antwoorden...
We kennen geen domme vragen, enkel domme antwoorden...
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
wow succes man, heb je een beetje een mooi klusplekkie ?
VW LT 28a Diesel 6 cylinder DW bouwjaar 1989
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
woooow koel hoe kom je aan al die handleidingen ??
VW LT 28a Diesel 6 cylinder DW bouwjaar 1989
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Goed bezig!!
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Knutsel,
Toen ik je eerste foto's zag schrok ik............maar nu denk ik wouw dit word wat!
De complimenten!!
Toen ik je eerste foto's zag schrok ik............maar nu denk ik wouw dit word wat!
De complimenten!!
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
[quote][/quote]
hoeveel gewicht kunnen die bruggetjes hebben die onder de achterwielen staan. Alleen met een extra krik beveiligen brengt risico mee als je er onder gaat. Hier zijn er wel eens scheef gezakt, ik werk liever met bokjes
hoeveel gewicht kunnen die bruggetjes hebben die onder de achterwielen staan. Alleen met een extra krik beveiligen brengt risico mee als je er onder gaat. Hier zijn er wel eens scheef gezakt, ik werk liever met bokjes
Ik ga weer fijn naar Krijn
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Oprijbokken zijn inderdaad ALLEEN voor personenauto s .
En doorgaans wegen die niet meer als 1000 KG .
Met onze bussen zit je al snel op het dubbele of vaak zelfs nog meer .
Lijkt mij ook niet veilig om onder te liggen .
Ik zou het in ieder geval niet doen .
Bokjes is dan wel veel beter ( maar dan moeten ze niet van bv de Gamma zijn )
Veiligheid moet vind ik wel voorop staan bij het sleutelen .
Anders onder de banden een stapel tegels .
Maar dan wel oppassen dat je geen erg grote belasting krijgt op een kleine plek
want dan knappen de tegels .
In ieder geval sucses
Benno
En doorgaans wegen die niet meer als 1000 KG .
Met onze bussen zit je al snel op het dubbele of vaak zelfs nog meer .
Lijkt mij ook niet veilig om onder te liggen .
Ik zou het in ieder geval niet doen .
Bokjes is dan wel veel beter ( maar dan moeten ze niet van bv de Gamma zijn )
Veiligheid moet vind ik wel voorop staan bij het sleutelen .
Anders onder de banden een stapel tegels .
Maar dan wel oppassen dat je geen erg grote belasting krijgt op een kleine plek
want dan knappen de tegels .
In ieder geval sucses
Benno
lijkt mij prachtig om straks ook in een LT te rijden en aan te passen .
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
dus je hebt een halve donorbus nodig, dan kun je beter een 2e erbij zoeken die die dingen nog heeft en overzetten. Dan de rest weer hier aanbieden.
Ik ga weer fijn naar Krijn
Re: lt 28 bj 1980 rijp voor de sloop toch opknappen
Veel werk,maar je pakt het goed aan. Welk kit heb jij gebruikt voor de naden.
Gr Jan.
Gr Jan.
BUSJE KOMT ZO