Lt 35 2.0 CH wordt goed onderhanden genomen

Alleen projecten zoals restauraties en grote reparaties.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
arnobrok
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 17, 2010 9:22 am
Locatie: tholen

Lt 35 2.0 CH wordt goed onderhanden genomen

Bericht door arnobrok »

Nadat we afgelopen jaar tijdens de vakantie met een kapot wiellager stonden en daarna weer met een aangelopen remtrommel (veer afgebroken).
Deze winter begonnen met het vervangen van de remschoenen, remcilinders links en rechts, remolie vervangen, wiellagers voor, rem blokken, nieuwe startmotor, ruitenwissermotor, de bekabeling van de accu naar de startmotor en van de startmotor naar het contact, de bekabeling van het dashboard na gekeken, mijn contactslot was versleten deze vervangen voor een nieuwe, de zekeringkast gedemonteerd en schoongemaakt, de bekabeling naar de knipperlichten en de koplampen vervangen, de motor is 3 jaar geleden helemaal gereviseerd (2.0 CH LPG) wel mijn bougies en bougiekabels vernieuwd, ook een elektronische ontsteking geplaatst loopt hij een stuk beter door.
het enige war er nu nog gaat gebeuren is het vervangen van de drukgroep en koppelingsplaten en de versnellingsbak olie en dan kunnen we weer de weg op.
Barny
Moderator
Berichten: 1844
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 6:10 pm
Locatie: Nederland en omstreken

Re: Lt 35 2.0 CH wordt goed onderhanden genomen

Bericht door Barny »

goed bezig :)

Barny
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee

k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
harm.eikelkamp
Moderator
Berichten: 1676
Lid geworden op: vr nov 04, 2011 3:16 pm
Locatie: buurse

Re: Lt 35 2.0 CH wordt goed onderhanden genomen

Bericht door harm.eikelkamp »

arno ik heb het onderwerp even verplaatst naar projecten....dit is me nogal een project en kan daarom niet onder oplossingen staan.....ik denk dat het hier goed op zijn plek is.....heb je misschien nog foto's van wat je allemaal hebt gedaan?????

gr harm
daf 800 still going strong :D :D :D pride of the east
Plaats reactie