Project Bulli XXL

Alleen projecten zoals restauraties en grote reparaties.

Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Zo beste kijkers ik heb weer even wat geplaatst op de site, het is even niet veel maar er lijkt in sommige zaken een einde te komen en de eerste opbouw is begonnen, zoals het open krijgen van de linker achterdeur lijk deze nu niet heel erg mee te werken om goed in het slot te vallen, dus dat word nog even veel puzzelen maar het gaat me vast wel lukken.

Groet, Arnold
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Hallo beste kijkers,

Weer even de site bijgewerkt van de nogal drukke tijd met de camper.

Groet, Arnold
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Goededag allemaal,

Het heeft even geduurd maar ik was even uit de roulatie dus alles duurt wat langer, nee geen corona en ik hoop dat dat zo blijft. Niet veel gedaan dus maar de moed zit er nog in nu de energie nog terug en dan gaan we er weer lekker tegenaan.

Groet, Arnold
nimjaefighter
Berichten: 22
Lid geworden op: do mar 26, 2020 2:32 pm

Re: Project Bulli XXL

Bericht door nimjaefighter »

Dapper dat je hier aan begonnen bent en diep respect voor het werk tot zo ver
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Zo beste volgers, ik heb weer een stukje geschreven over de voortgang van de restauratie, inmiddels de planning overschreden maar wel met veel meer werk dan verwacht door het terugbrengen in de originele staat van de camper. Wat niet met alles is uiteraard want mijn vrouw en ik hebben besloten toch een andere kleur en type bekleding te gaan monteren die we allebei wat frisser vinden, en natuurlijk hopen we dat de volgende vakantie alles klaar is en er flink van kunnen genieten.

Groet, Arnold
camperaar
Berichten: 135
Lid geworden op: di jul 02, 2013 11:21 am
Locatie: Hoofddorp

Re: Project Bulli XXL

Bericht door camperaar »

Hoi Arnold,

Je hebt een pb van me ontvangen.
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Zo beste volgers,
Ik heb weer even een weekje door kunnen klussen en zeker wel wat resultaat behaald in de voortgang, er zijn in ieder geval wat kleine zaken af en natuurlijk te volgen via de site bij u allen bekend. Mijn vermoeden is wel dat er nog veel te doen is om de camper toonbaar te maken maar daarover later meer.

Groet, Arnold
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Hallo beste volgers, Ik had weer wat geplaatst op de site maar helaas ben ik zo lekker bezig dat het lijkt of ik niets meer doe, nou ja maak in ieder geval niet veel foto's meer. Om toch nog een beetje aan te geven hoe het loopt dan maar even twee foto's.
Sven Hedin mei 2019.jpg
Sven Hedin mei 2019.jpg (94.29 KiB) 2655 keer bekeken
Hoe het was
Sven Hedin Juli 2020.jpg
Sven Hedin Juli 2020.jpg (87.01 KiB) 2655 keer bekeken
Gisteren
Gebruikersavatar
Jean
Berichten: 216
Lid geworden op: zo okt 27, 2013 9:24 pm
Locatie: Barneveld

Re: Project Bulli XXL

Bericht door Jean »

Duidelijk te zien dat er progressie is! :mrgreen:
Goed bezig!
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Goedemorgen beste volgers,
Te zien op de foto's in mijn vorige bericht dat er wat verschillen zitten in de 13 maanden dat ik bezig ben, een zware bevalling is het wel geworden, dacht ik de camper op te knappen voor de APK is het een restauratie geworden, als ik erover ga nadenken heb ik gewoon een nieuwe camper gebouwd. Werkelijk elk hoekje en gaatje is gezien en daar waar nodig gerepareerd of vervangen, zaken die naar mijn mening niet handig of door de tijdsgeest anders kunnen heb ik aangepakt, voor mij is deze LT een nostalgie en ik weet dat er nog vele problemen op mijn pad gaan komen tijdens het gebruik en de toekomst. De liefde zat al diep en is nog sterker geworden omdat ik wel weet dat ik van veel zaken nu wel verlost ben, ik heb nog wel wat werk als even een dingetje hier en nog even dat en daar moet ik ook nog iets, maar de eerste voordeur zit er weer in en de tweede gaat er maandag in en dan is de camper weer in model, nog 1 zijraam en dan is hij als het goed is wind en waterdicht. Nog 4 nieuwe banden en de remmen goed schoonmaken, misschien zelfs het handrem systeem verbeteren, allemaal zaken die ik in de komende weken moet doen. Misschien zal ik wel wat foto's maken en plaatsen maar ik denk dat het minder gedetailleerd zal zijn, er staan nu 1100 foto's op de computer en ik kan er een boek van maken, ik heb het met plezier gedaan en zal het met plezier af krijgen tot de vakantie is en we onderweg zijn, natuurlijk wel met een kist gereedschap want we hebben allemaal een LT en weten dat er altijd iets stuk gaat. Ik heb zoektochten gehad voor onderdelen en ben iedereen die me geholpen heeft dankbaar voor de info, bij deze site heb ik veel weggehaald https://www.vwbusshop.de/en_GB tot originele Westfalia onderdelen aan toe. Ik zal nog best wel veel publiceren in de toekomst zoals de eerste reis na 5,5 jaar stilstaan maar als de bus goed is ga ik verder met mijn andere liefde die op deze site staat gepubliceerd.
https://sites.google.com/view/wwwarma-t ... l/homepage en hierna hebben we nog een T3 om volledig te restaureren dus ik ben tot mijn pensioen wel onderweg. Ik hoop dat jullie nog steeds veel lees en kijk plezier hebben en ik zeg tot de volgende keer.
Groet, Arnold
epmans
Berichten: 45
Lid geworden op: do mei 28, 2020 7:20 am
Locatie: Hoorn NH

Re: Project Bulli XXL

Bericht door epmans »

Het is en blijft een mooi verhaal. Leerzaam en boeiend tegelijkertijd.
Fantastisch zelfs omdat ik me verwonder dat iemand dat gewoon ff kan!
Goede reis alvast én ook veel plezier toegewenst met de andere liefdes.
Gebruikersavatar
KALF
Berichten: 45
Lid geworden op: vr mar 03, 2017 8:47 pm
Locatie: Deventer

Re: Project Bulli XXL

Bericht door KALF »

Amen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Vandaag 18 juli niet mijn dag maar wel nog wat gebeurd met de camper. Toeter doet het en water stroomt waar het hoort het licht is nu klaar dus nog even de techniek (schokbrekers achter waren nog origineel) remvloeistof vervangen en alle rubbertjes nakijken en eventueel vervangen, nog twee nieuwe banden en dan eindelijk naar buiten. dit project stribbelt echt overal tegen en het lijkt werkelijk of ik een nieuwe camper heb gebouwd. alles aan de camper is uit elkaar geweest of moet uit elkaar, in ieder geval kan ik nu zeggen dat hij in nieuwstaat is.

Groet, Arnold
Gebruikersavatar
SvenHedinPS01SV
Berichten: 77
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 9:04 am
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV »

Joepie we zijn weer een paar weken verder en niet echt opgeschoten, ik had al buiten willen staan maar dat is nog niet gelukt, wat wel gelukt is dat er veel vernieuwd en dat ik nog steeds ernstig bezig ben. Dat is wel lastig want we willen in September op vakantie. Gaat dat lukken? we zullen zien maar ik moet er nu wel de vaart in gaan zetten.

Groet, Arnold
epmans
Berichten: 45
Lid geworden op: do mei 28, 2020 7:20 am
Locatie: Hoorn NH

Re: Project Bulli XXL

Bericht door epmans »

je hebt nog drie weken hoor, ikzelf presteer het best onder druk :D

maar succes dan nu met aanpoten.
Plaats reactie