Project Bulli XXL

Alleen projecten zoals restauraties en grote reparaties.

SvenHedinPS01SV

Re: Project Bulli XXL

Bericht door SvenHedinPS01SV » wo sep 23, 2020 9:58 am

Zo beste volgers daar ben ik weer eens met een berichtje, 23 augustus heb ik het bijltje erbij neergegooid, al veel te laat zouden we dan eindelijk de camper buiten gaan zetten maar het rempedaal bleef erg diep en dat zonder lucht in de leiding, geen lekkage en de remvoeringen tot het uiterste opgesteld, goed dan is er nog maar 1 oorzaak de cupjes in de hoofd remcylinder. Ik heb ook nog een dieselprobleem met lucht in de leiding en de bekleding goed in orde maken, teveel voor 1 week dus andere oplossing. Spanje gaat steeds verder dicht anders kon ik met de T4 maar helaas ook geen optie meer, dus lekker twee weken in twee verschillende huisjes in een vakantiepark in NL. We hebben een heerlijke vakantie gehad met ons kleinkinderen en het bezoek van onze eigen kinderen.

Gelukkig weer een beetje opgeladen voor de komende maanden, er zit nog even veel werk in het verschiet maar dat komt goed en ik heb nu tenminste weer een aantal maanden voor de hopelijk lange reis naar Spanje en waarschijnlijk vele weekeindjes weg in de buurt, ik denk dat de camper wel de winter gaat overleven in de werkplaats en ja voor april 2021 zal hij echt gekeurd moeten worden.

Groet, Arnold

Plaats reactie