gegevens andere leden

Heb je vragen, opmerkingen of ideeën over het forum, dan kun je hier je ei kwijt.
Plaats reactie
Serge&Heidi
Berichten: 5
Lid geworden op: di mei 08, 2018 10:39 am

gegevens andere leden

Bericht door Serge&Heidi »

Beste,

ik kan blijkbaar niet inloggen op de 'ledensite'....en weet nie waarom.
'Gewoon' inloggen op de site is geen probleem...
Net zoals een ander lid van de club heb ook ik een LT35 gekocht van het belgisch leger, en had hem daarom graag eens gecontacteerd, maar kan geen contactgegevens vinden.

Dank voor enig antwoord,

Serge&Heidi
Brugge, België.
Gebruikersavatar
harm.eikelkamp
Moderator
Berichten: 1676
Lid geworden op: vr nov 04, 2011 3:16 pm
Locatie: buurse

Re: gegevens andere leden

Bericht door harm.eikelkamp »

om op de ledensite te komen moet je lid zijn van de lt club.....dan krijg je daar een gebruikersnaam en wachtwoord om deze te gebruiken voor de ledensite.... op de ledensite staan werkplaatshandboeken en foto's van evenementen. wel kun je leden zoeken in het kopje leden staat links naast het icoontje uitloggen.

gr harm 8)
daf 800 still going strong :D :D :D pride of the east
Serge&Heidi
Berichten: 5
Lid geworden op: di mei 08, 2018 10:39 am

Re: gegevens andere leden

Bericht door Serge&Heidi »

Beste Harm,

wij ZIJN ook lid van jullie club....
Heb bij registratie een gebruikersnaam gekozen, alsook een paswoord, en dacht daarmee alles te kunnen 'lezen'.
Dus als ik jou goed begrijp, moet ik nog àndere inloggegevens gekregen hebben, waarmee ik wél op de ledensite kan.

Ook bij mijn andere vraag op het forum onder 'diversen' ivm verschil in transmissie & code, waarop jij trouwens gereageerd hebt met een link (waarvoor dank) krijg ik, zoals Benno antwoordde, inderdaad ook de melding dat ik geen permissie heb om betreffend forum te lezen. Daardoor krijg ik dus vanzelfsprekend ook de link niet geopend.

Zal dus eens de papieren terug bovenhalen die ik gekregen heb van de secretaris, en eens kijken als ik daar nog andere inloggegevens terugvind.
Dank alvast voor de tips.

Vriendelijke LT-groeten uit Brugge,

Serge & Heidi
wimke
Berichten: 18
Lid geworden op: zo feb 20, 2011 10:57 pm

Re: gegevens andere leden

Bericht door wimke »

Goedenavond

U heeft een e-mail ontvangen betreffende bovenstaande.

Veel succes

Els de Keijzer
penningmeester VWLTclub
Plaats reactie