Forumregels

Heb je vragen, opmerkingen of ideeën over het forum, dan kun je hier je ei kwijt.
Gebruikersavatar
KemperHenk
Berichten: 249
Lid geworden op: di jul 14, 2015 12:15 pm
Locatie: Horst aan de Maas

Forumregels

Bericht door KemperHenk »

Beste mede forumsgebruikers

De laatste maanden blijkt dat er behoorlijk wat ergernissen in het forum sluipen. Het leest allemaal behoorlijk kinderachtig. Natuurlijk zal ik ook wel eens kinderachtige topics plaatsen, doch mobing of op persoon spelen heb ik geloof ik nog niet gedaan, zo ja graag pb naar mij met link.

Mensen als men openlijk afstand doet van het forum of VW LT Club in het algemeen stop dan ook a.u.b. met oude koeien uit de sloot halen waar vele andere toch niet bij waren of weet van hebben.

Alvast bedankt

Henk

Link naar froumsregels en 2 punten die te maken hebben met wat ik aanhaal.


http://www.vwltclub.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=220

4. Enkele zaken zoals links naar sexsites, reclame, misleidende links en onfatsoenlijke teksten en/of afbeeldingen zijn absoluut niet toegestaan. Dus geen discriminatie, scheldpartijen, vloeken, schuttingtaal, schreeuwen (d.m.v. hoofdlettergebruik) enz..

5. Vrijheid van meningsuiting is er alleen voor degenen die hun mening uiten zonder anderen te beledigen. Geef je kritiek, dan is dit alleen toegestaan als je je kritiek op een opbouwende manier brengt.
De opmerkelijkste ervaring,
met een LT28 D.
Dat insecten zich tegen de achterkant doodvliegen,
tijdens het rijden!
Plaats reactie