WPH boek

Heb je vragen, opmerkingen of ideeën over het forum, dan kun je hier je ei kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

WPH boek

Bericht door harrie »

Ik zit al een half jaar aan te modderen om in het WHP te komen ik kom tot aan de balk met de onder werpen zo als remmen motoren enz maar krijg niet de onder werpen die daar onderuit komen (bv motoren) en de daar aan gekoppelde gegevens zo als je op het bestand klikt en waarom zo'n omweg naar het WPH boek (in plaats van werkplaats.)
in loggen gebr:nm wachtw: OK suces vol loading/ lijst met bj. gegevens en klaar om te zoeken.
Bel me daar maar voor op wandt ik schijn het op het forum of aan het secretarieaat niet te kunnen uit leggen julli weten mijn tel: nummer tot hoors. :roll:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
CindyenRoy

Bericht door CindyenRoy »

Harrie, is je probleem inmiddels opgelost ?

Wij kunnen voor jou nu (nog) alleen forum problemen oplossen, wph kan je het beste aan Aart vragen.

Groet Roy.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door harrie »

Aan jullie hoef ik niets te vragen wand een beetje hulp of adviece aan leden is er niet bij maar ik blijf julliue toch uit lachen :lol:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
CindyenRoy

Bericht door CindyenRoy »

Ik kan je niet helemaal volgen in deze Harrie, ik begrijp je reactie niet helemaal :(

Groet Roy.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door harrie »

Als er hier mensen zijn die iets uit gelegt wil hebben dan is niet een of heel weinig mensen die het ook proberen uit te leggen of ze sturen je van het kastje naar de muur ik weet heus wel dat ik eens verkeert uit de hoek kom maar er moet ook wel eens begrepen worden dat er mensen zijn die wat meer uitleg nodig hebben bedenk de rest maar zelf :?
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door harrie »

Beste marijke klik op nieuw andwoord klik op een van de smils en bevestighem :lol:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Plaats reactie