Mijn eerste bus, wat voor klus?

Volkswagen LT 1 (1974-1995)
Barny
Moderator
Berichten: 1846
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 6:10 pm
Locatie: Nederland en omstreken

Bericht door Barny »

U ehhh ze zeggen u……..
Nee hoor zeg maar gewoon je of jij :) :D

Ik hoef niet op die pagina te kijken, en ook heb ik geen bril om te poetsen :wink:
De “kamer” waar de gasklep in zit is gewoon de venturie die regelt bepaalde luchtstromen rond de hoofdsproeier.

Barny Afbeelding

Ik ga het bos in, ik ruik wilde zwijnen
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee

k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 123
Lid geworden op: do feb 21, 2008 6:22 pm
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Stef »

Het klopt Pieter,

Ik heb het aan zo veel mensen gevraagd waar dat pinnetje voor diende en of het er wel in hoorde, maar niemand wist het. Nu heb ik de carburateur zonder die remluchtsproeier erin gezet en het busje heeft toch wel gereden. Waar dient de remluchtsproeier voor, weet je dat ook? Intussen heb ik hem niet meer, maar ik schijn hem toch wel nodig te hebben, toch? Waar kan ik hem halen?

Groetjes,

Stef
Life is a journey and you are its destiny

www.tripjenaardevrijheid.nl
Gebruikersavatar
v/d Vaart
Berichten: 107
Lid geworden op: zo feb 17, 2008 1:11 pm
Locatie: stiens

Bericht door v/d Vaart »

Je moet gewoon even op de sloop kijken er zijn genoeg auto,s
waar die carberateur opzit ,er zijn ook veel audi.s waar ze opzitten ,stel je kan niks vinden dan weet ik er nog wel 1.
gegroet Pieter
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 123
Lid geworden op: do feb 21, 2008 6:22 pm
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Stef »

Ik weet nu meer. De brandstofpomp werkt niet goed, te zwak. Er komt een hele zwakke straal uit het slangetje wat op de carburateur uitkomt. De motor liep al een halve minuut, voordat ie benzine aanvoerde. Bij de garage zeggen ze dat er een nieuwe brandstofpomp op moet. En de aansluiting op de carburateur zit ook niet echt vast. Die trek je zo los. Met een echte pomp schiet ie er zo vanaf.

Zelf kon ik de brandstofpomp niet vinden, maar volgens hem zit ie achter bovenop de tank. Klopt dat? Om daar bij te komen moeten we aardig verbouwen. Misschien is het minder werk een extra universele pomp erop te zetten. Wat denken jullie?

Het is al een lange draad geworden, maar ik zie een einde in zicht komen.

Groetjes,

Stef
Life is a journey and you are its destiny

www.tripjenaardevrijheid.nl
Gebruikersavatar
v/d Vaart
Berichten: 107
Lid geworden op: zo feb 17, 2008 1:11 pm
Locatie: stiens

pomp

Bericht door v/d Vaart »

Je hebt 2 typen 1 naast de tank of eentje in de tank die van ons zit erin,
vandaag een snipper genomen en hem er weer ondergezet,heb gelijk de tankstop + rubber er bovneop vernieuwd + flexibele stuk van de vulpijp wat gewoon te bestellen is ,het is een sven hedin LT dus een beetje meer werk maar normaal is super simpel sleutel werk wel 5 bouten, tank rustig laten zakken bedrading + slangen losmaken daar zit hij boven in lostikken en klaar is Stef.

gegroet Pieter
Plaats reactie