Van mijn LT28 diesel werkbus (1986)
zijn waarschijnlijk de bovenste draagarm rubbers versleten.
Nummer 8 op de afbeelding.
.
.
Heeft iemand dat al eens gedaan?
Nog andere onderdelen mee bestellen ,
zoals die Ringen ( nummer 15) ?
Bovenste draagarm rubbers vervangen
-
- Moderator
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: zo jun 10, 2007 6:10 pm
- Locatie: Nederland en omstreken
Re: Bovenste draagarm rubbers vervangen
1 keer gedaan, een hels karwij
ook omdat ze met een puntje zitten vastgelast en er ook nog zitten ingeperst
andere draagarmen (gebruikt) is een stuk makkelijker en sneller
de ringen heb ik nooit hoeven te vervangen
barny
ook omdat ze met een puntje zitten vastgelast en er ook nog zitten ingeperst
andere draagarmen (gebruikt) is een stuk makkelijker en sneller
de ringen heb ik nooit hoeven te vervangen
barny
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
-
- Moderator
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: zo jun 10, 2007 6:10 pm
- Locatie: Nederland en omstreken
Re: Bovenste draagarm rubbers vervangen
niet vastgelast maar op een klein puntje even aangetikt
het leek mij wel aardig origineel,
Barny
het leek mij wel aardig origineel,
Barny
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
k Heb overaal al zwurven,
En voak zo'n zet van hoes,
Ik ken de krougen oet mien kop,
Mor in t Gele Bussie vuil k mie thoes.
Re: Bovenste draagarm rubbers vervangen
Vandaag de bovenste draagarm gedemonteerd, (links voor )
rubbers ware niet versleten.
De lange bout was niet goed vast gedraaid,
dat was de oorzaak van de speling.
Dus alles even schoon gemaakt, hier en daar een likje kopervet
en weer gemonteerd.
Alles werkt weer zoals het hoort.
Soms valt een klus gewoon meer ( meestal niet )
rubbers ware niet versleten.
De lange bout was niet goed vast gedraaid,
dat was de oorzaak van de speling.
Dus alles even schoon gemaakt, hier en daar een likje kopervet
en weer gemonteerd.
Alles werkt weer zoals het hoort.
Soms valt een klus gewoon meer ( meestal niet )