brandweer oefeving met vw lt

Voor alle zin en onzin, dus camperplekken, je kanariepietje heeft een ei gelegd, muziek enz.

brandweer oefeving met vw lt

Berichtdoor knuttsel » wo feb 14, 2018 8:38 am

ik had al een oproep gedaan voor een lt voor de brandweer nou denk dat niemand meer wat had staan dus heb ik er een met veel roest opgever en aan de brandweer gegeven de lt was zo sterk dat de shovel 3 blokken beton mee sleurde de blokken die vrachtwagens tegen moeten houden bij terroristische dreiging om de 2 slachtoffers klem te zetten dus mensen we rijden in super wagens !!! Afbeelding

na dat we alles klaar hadden gezet kon het in de wacht tot de avond en helaas was ik er niet bij toen het net begon maar wel toen ze de deur er uit perste Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en de brandweer was me erg dankbaar voor de lt wand busjes en campers knippen de brandweer bijna nooit
en omdat ik geen lier heb hielp de brandweer even de lt op de aanhanger te krijgen Afbeelding

dus mensen sloop je een lt er hoeft voor hun alleen een stoel stuur en liefst voor deuren in te zitten en 4 wielen en de motor versnellingsbak en rem olie er uit dus heb je een sloper over leg is met de plaatselijke brandweer vinden ze vast leuk :mrgreen: :mrgreen:
knuttsel

Re: brandweer oefeving met vw lt

Berichtdoor knuttsel » wo feb 14, 2018 8:40 am

meer foto,s te vinden op Facebook brandweer Rheden
knuttsel

Berichtdoor PaulusM001 » wo feb 14, 2018 9:06 pm

Goed man zal wel een klap zijn geweest?? die mannen moeten oefenen om mensen te redden, goede actie :wink:
Ga je het dak nog verkopen? ik wil op termijn zoeen dak op mijn lt, brandweerwagen :) 8)
"blusbus"
PaulusM001

Berichtdoor knuttsel » do feb 15, 2018 3:46 pm

helaas verkoop ik daken nooit meestal teveel werk om los te halen en mensen willen ze eigenlijk gratis en je kan een dak bijna nergens kwijt als mensen me zeggen ik wil een dak dan mogen ze op de zelfde dag als dat ik bij de doe het zelf garage ben het dak er zelf af halen en mee nemen maar het was voor de brandweer een goede oefening uit dit vrak hadden ze 2 slachtoffers binnen 30 minuten er uit maar petje af voor de brandweer
knuttsel

Berichtdoor PaulusM001 » do feb 15, 2018 9:37 pm

Zal kijken misschien aankomende zomer dan heb ik meer tijd ervoor zou ik langs kunnen komen!
Eerst weer de cilinderkop erop en hopelijk blijft tie nu goed! Thanks :wink: 8)
"blusbus"
PaulusM001

Berichtdoor benno » ma feb 19, 2018 7:01 pm

Dak eraf halen is erg veel werk omdat het is ingekit en daarna de dakrand om het polyester
is gebogen en weer afgekit .
Denk dat het alles bij elkaar voor velen 1 volle dag werk is omdat je er lastig bij kan .
Beste is om dakrand om te buigen om er gemakkelijker bij te kunnen .
lijkt mij prachtig om straks ook in een LT te rijden en aan te passen .
benno

Berichtdoor PaulusM001 » wo feb 21, 2018 12:09 am

Oke Benno goeie tips had er geen weet van, dacht zelf dat er nog laswerk bij zou zijn? waarschijnlijk bij het weer monteren, van de zomer verder met mijn lt nu eerst de kop er weer op. Heb een Porsche kop gereviseerd helaas geen gaskop tenzij de lt dit kan hebben? zou de ltkop harde zittingen hebben? heb nu de harde kleppen gemonteerd van de audikop. :wink: :wink:
"blusbus"
PaulusM001

Berichtdoor harm.eikelkamp » wo feb 21, 2018 8:26 am

de kleppen gehard!!! dan ook geharde klepzittingen monteren. dit kost voor een 8klepper ongeveer 200 euro.maar dan heb je het wel direct goed

gr harm
peugeot j5 omgebouwd tot daf 800
harm.eikelkamp
Moderator

Keer terug naar Kletspraat