Hoi Hoi,
Nieuw hier, half oktober de trotse rijdster van een VW LT 28 uit 1975 geworden
Echter doordat ik iemand ruim een maand geholpen heb aan tijdeluck wonen ter overbrugging...
Wilde ik Onze Annie starten... echter, de sleutel was en is met geen mogeluckheid om te krijgen... gespray'd
Mocht nog niet baten.
Kennisje heeft door het contactblokje uit de stuur kolom te halen en met een draad , lukte het starten...
Nu zojuist een nieuwe contact cilinder besteld, hopeluck de goede
Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Vandaag weer de multiplex plaat voor de radiateur geplaats (dekt ongeveer de helft af)
dat is mijn alternatieve " winterstand "
want de motor komt bijna niet op temperatuur anders
en dan slaat de motor af als ik de kachel aan zet.
dat is mijn alternatieve " winterstand "
want de motor komt bijna niet op temperatuur anders
en dan slaat de motor af als ik de kachel aan zet.
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Dan is er iets niet goed met je thermostaat, want zolang je kvs koud is zou die uberhaupt niet door de radiator mogen gaan.
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Dat zou kunnen,
heb daar twee jaar geleden wel een nieuwe thermostaat in gezet.
Ik heb begrepen dat er altijd wel vloeistof langs de thermostaat stroomt,
anders kan die niet reageren op de temperatuur.
Als het boven de 6 graden is buiten,
dan is de motor wel heel snel op temperatuur en word ook nooit te heet.
Ook als de motor een tijdje gelopen heeft is er geen probleem meer.
Voor nu werkt deze oplossing in ieder geval goed,
maar wel wachten met de kachel aan zetten tot de motor op temperatuur is.
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
bij een gesloten thermostaat is die ook echt dicht. Er zit in de meeste thermostaten een heel klein gaatje, van een mm of 2 en dat is om ontluchten beter te laten verlopen. Je thermostaat patroon is zodanig geplaatst dat die altijd in de warme stroom zit, ook al is die gesloten. daarvoor hoeft er geen water door de thermostaat heen.
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Niet met de LT rechtstreeks maar wel voor de LT .
Gisteren naar de Rijbewijs keuring omdat mijn wagen Boven de 3500 KG is en mag zijn .
C rijbewijs en in mijn geval tot 5000 KG .
Zoals verwacht weer netjes voor 5 jaar verlengd .
Gisteren naar de Rijbewijs keuring omdat mijn wagen Boven de 3500 KG is en mag zijn .
C rijbewijs en in mijn geval tot 5000 KG .
Zoals verwacht weer netjes voor 5 jaar verlengd .
lijkt mij prachtig om straks ook in een LT te rijden en aan te passen .
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Reparatie deel
Op maat gemaakt
Re: Wat heb je vandaag aan 't LTtje gedaan .
Daar over heen gaat epoxy primer en lak