Project Harrie.

Alleen projecten zoals restauraties en grote reparaties.

Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Was dat niet op deze camping.
toen stonden wij ook op 6 ampere maar wel door gelust dan wil je je club genoten helpen / nevver nee nevver nooit meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

Bij deze harrie zie je pb, verder discussiëren op deze wijze al niet meer getolereerd worden.

Verder wil ik toch even opmerken dat jij niet de enige bent die mede leden helpt, zeker degene die weinig bezitten zoals het krijgen van een behoorlijk aantal onderdelen etc, ik vind het erg prettig als persoon te weten dat die initiatieven gewoon door jou niet gewaardeerd worden en zal die dus ook op geen enkele wijze gaan herhalen
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

lt diesel schreef:Beste harrie ik ga heel veel naar vw treffens daar gaat het altijd goed maar bij jullie in de club zijn er wat mensen die te veel willen (stroom) en dan gaat het mis verder zal ik mij er maar niet over uitlaten
Succes
Nee je moet met zn allen door gelust staan op een stopcontact dan zie je wat er gebeurd en in dit geval stonden wij op diversen stopcontacten door gelust toe de stroom uit vie en dat op advies van Bert.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

lleoo schreef:paddestoelen, stroompalen zoals jij ze noemt zijn vaak gebruikt te koop, niet duur en zetten alles om inderdaad, bij een goede nog gezekerd ook. Blijkbaar moet ik mn egen aggregaat mee gaan nemen naar de treffens. Weet niet of de mensen daar blij van gaan worden,voortaan dus maar de aanhanger erachter knopen
dat is ook een goed idee behalven die aanhanger met een stroom agregaat.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

Het word tijd dat je stopt te zeuren over stroom van een bedrijf dat die stroom niet leveren wil harrie, dit leid tot niets en zal niks veranderen.
Eenvoudig gezegd hou nou eens op te zeuren over stroom op de technische dag, zoals duidelijk is dat niet meer van toepassing en jij zal dat moeten respecteren

Was jij het niet die op of in Gasselte met het najaars treffen bij mij aan de camper stond door gelust en was jij het niet die s,avonds een electriesekachel aan stak zo dat jou en mijn stroom uit viel Laser toch op met jou onzinnige en nodeloze discussie ik probeer alleen maar een redelijk idee aan te brengen.

harrie jouw idee is niet gewaardeerd dus valt gewoon af zo eenvoudig is dat, ga nu aub niet verder te dwingen over dit onderwerp en verder met het project harrie te weten je lt
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

[quote="lleoo"]Harrie je kan iemand niet verplichten stroom te leveren en overbelast is overbelast, doorgaans betekend dat dat er te veel stroom word afgenomen.
Ik begrijp niet zo goed wat jij wilt zeggen, iets niet goed die garage s op bepaald gebruik berekend en blijkbaar word daar overheen gegaan.
Dan kan je iedereen voor dom of achterlijk uit gaan schelden of uit maken van mijn part maar blijft staan dat het ongenoegen niet op zijn plaats is.
Ik persoonlijk vind het erg jammer dat jij zo dor draaft op stroom van een bedrijf dat die niet wil leveren vanwege bepaalde beperkingen in de aanleg, gelukkig is elk vrij om daarvoor te kiezen als men een eigen bedrijf heeft denk ik dan.

Verder zou ik graag deze hele onzinnige en nodeloze discussie beëindigen want met beledigen of vervelend naar elkaar toe doen schiet niemand een meter op[/qu

En ik verplicht niemand.P/S en zeuren doe ik niet ik wil alleen weten wat er mis is met mijn taal gebruik.
Laatst gewijzigd door harrie op ma apr 18, 2016 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

Gewoon door gaan harrie leid tot niks dan alleen verveelde mensen naar jou toe, stop hier nou gewoon mee want het is erg kleinzielig en irritant naar je mede forum gebruikers
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
harm.eikelkamp
Moderator
Berichten: 1676
Lid geworden op: vr nov 04, 2011 3:16 pm
Locatie: buurse

Re: Project Harrie.

Bericht door harm.eikelkamp »

IK ZAL HET MAAR OPENLIJK ZEGGEN ,GEWOON BLOKKEREN DEZE MAN. het begint ECHT vervelend te worden. :twisted: :twisted:

gr harm

ps moderators doe je werk.....dit kost je goed gezinde forumleden en bedrijven
Laatst gewijzigd door harm.eikelkamp op do apr 21, 2016 7:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
daf 800 still going strong :D :D :D pride of the east
lt diesel
Berichten: 204
Lid geworden op: vr feb 06, 2009 7:00 pm
Locatie: wyhe

Re: Project Harrie.

Bericht door lt diesel »

x
Laatst gewijzigd door lt diesel op wo okt 19, 2016 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Ik ga even kijken of het mij nog lukken wil om een foto te plaatsen
Afbeelding
Hoe krijg ik deze foto gedraaid??? op het forum.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Dat is de renault expres clio megane van het bj 1993 t/m 96?op de sloop.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

foto draaien op de pc voordat je hem plaatst anders krijg je hem echt niet recht harrie
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Nou lleo ik heb heb hem van recht op de laptop 3x gedraait tot hij weer rechtop stond en op het forum gezet maar ik krijg hem niet rechtop en tussen door steeds met tyny pik op het forum geplaats maar ik krijg hem niet rechtop.Maar steeds weer verwijdert.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
KemperHenk
Berichten: 249
Lid geworden op: di jul 14, 2015 12:15 pm
Locatie: Horst aan de Maas

Re: Project Harrie.

Bericht door KemperHenk »

De opmerkelijkste ervaring,
met een LT28 D.
Dat insecten zich tegen de achterkant doodvliegen,
tijdens het rijden!
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

zet hem op de pc eens overdwars misschien dat hij dan rechtop komt harrie, draaien op de pc afsluiten en wijzigingen opslaan en dan plaatsen als het even kan, anders weet ik het ook niet en draaien wij ons wel een verrekte nek om het te bekijken
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Plaats reactie