Project Harrie.

Alleen projecten zoals restauraties en grote reparaties.

Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Ik ben ikke en de rest bekijk je maar.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
lt diesel
Berichten: 204
Lid geworden op: vr feb 06, 2009 7:00 pm
Locatie: wyhe

Re: Project Harrie.

Bericht door lt diesel »

x
Laatst gewijzigd door lt diesel op wo okt 19, 2016 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harm.eikelkamp
Moderator
Berichten: 1676
Lid geworden op: vr nov 04, 2011 3:16 pm
Locatie: buurse

Re: Project Harrie.

Bericht door harm.eikelkamp »

de grootste stroom verbruikers die door de campeerders/camperaars worden gebruikt zijn simpel weg de elektrische kachels.
als ze die eens thuis laten en of niet gebruiken wanneer de stroom gratis is, dan hoef jij harrie geen drie fasen gefaseerd schema aan te leveren.

of met zijn allen een stroom paal regelen bij workx of boels(50 euro p/week) dan gebeurd dat al van 380 naar 220 volt, dan heeft bert geen last meer van overbelasting.

en als ik bert was dan zette ik er een stroommeter tussen ,en dan het totale verbruik delen door het aantal mensen die zijn aangesloten op de paal.

gr harm
Laatst gewijzigd door harm.eikelkamp op do feb 11, 2016 9:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
daf 800 still going strong :D :D :D pride of the east
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Kijk daar kunnen we of wij wat mee dank jewel Harm en daar word je vrolijk van :D :D :D
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

paddestoelen, stroompalen zoals jij ze noemt zijn vaak gebruikt te koop, niet duur en zetten alles om inderdaad, bij een goede nog gezekerd ook. Blijkbaar moet ik mn egen aggregaat mee gaan nemen naar de treffens. Weet niet of de mensen daar blij van gaan worden,voortaan dus maar de aanhanger erachter knopen
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
gft tje
Berichten: 353
Lid geworden op: di okt 13, 2009 7:22 pm
Locatie: BELTRUM

Re: Project Harrie.

Bericht door gft tje »

Beste mensen, er is in overleg met de evenementencom. en met Bert van A.S.H. afgesproken dat wij op geen enkele manier stroom kunnen krijgen van uit de garage in verband met dat wij er nu 2x een weekend zijn geweest en dat dan de stroom uitvalt en de brandstofpompen niet meer werken wat veel klanten en inkomsten kost . Dus iedereen moet zelfvoorzienend zijn wat energie betreft. Dit geld alleen voor het technisch weekend. Op het voor- en najaarstreffen hebben we stroom genoeg. Ik hoop dat dit duidelijk is.
Gr Jan te Brake evenementencom.
BUSJE KOMT ZO
lt diesel
Berichten: 204
Lid geworden op: vr feb 06, 2009 7:00 pm
Locatie: wyhe

Re: Project Harrie.

Bericht door lt diesel »

x
Laatst gewijzigd door lt diesel op wo okt 19, 2016 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Begrijp jij wel waar het over gaat dat er iets in de garage niet klopt dat is bij diesel nog niet door gedrongen als wij met zn alle de hele tend over belasten en dan ook nog de benzinepomp uit valt dan klopt er iets in de garage niet misschien begrijp de uit leg van een domme blo er ook niet ik ga dit keer wel op een agregaat stroom draien net als in Emmen wand praten kunnen we ook niet meer :evil:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

Harrie je kan iemand niet verplichten stroom te leveren en overbelast is overbelast, doorgaans betekend dat dat er te veel stroom word afgenomen.
Ik begrijp niet zo goed wat jij wilt zeggen, iets niet goed die garage s op bepaald gebruik berekend en blijkbaar word daar overheen gegaan.
Dan kan je iedereen voor dom of achterlijk uit gaan schelden of uit maken van mijn part maar blijft staan dat het ongenoegen niet op zijn plaats is.
Ik persoonlijk vind het erg jammer dat jij zo dor draaft op stroom van een bedrijf dat die niet wil leveren vanwege bepaalde beperkingen in de aanleg, gelukkig is elk vrij om daarvoor te kiezen als men een eigen bedrijf heeft denk ik dan.

Verder zou ik graag deze hele onzinnige en nodeloze discussie beëindigen want met beledigen of vervelend naar elkaar toe doen schiet niemand een meter op
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Ik zeg altijd maar een gewaarschuwt mens telt voor 2 hoe vaak is er niet geroepen van geen kachels en water kokers gebruiken.
P/S en nog even iets wie voeld zig beledigtaan gezien ik alles nog een heb na gelezen heb niemand beledigt of beschuldigt en zeg daarbij dan heeft hij ofzij een probleem en wie de schoen past trekken hem aan .
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
altenVWs
Berichten: 72
Lid geworden op: wo mei 07, 2014 12:45 am
Locatie: Langerak (Z-H)

Re: Project Harrie.

Bericht door altenVWs »

Klaar dit.
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

Nooit van gehoord Alten VWs(( . En we leven nog steeds in een land van vrije menings uitting.
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Gebruikersavatar
lleoo
Site Admin
Berichten: 3166
Lid geworden op: vr jul 20, 2007 8:32 pm
Locatie: veendam
Contacteer:

Re: Project Harrie.

Bericht door lleoo »

Het lijkt me fijn wanneer mensen gewoon stoppen te zemelen over de eigendommen van een ander, in dit geval bert van ASH.
Een aggregaat is een optie maar wel even vragen of het kabaal voor de andere leden niet te belastend en vervelend is.

Het zou gewoon fijn zijn wanneer deze zinloze discussie hier eindigt, er is geen fout aan de installatie er is een stop op het gebruik van stroom uit de garage, en eerlijk gezegd kan het me niet bommen wat de reden is al komt het omdat de eigenaar van die stroom jeuk aan zijn achterwerk heeft. Dit geklootzak geeft alleen maar een hoop gedoe
De doler is geschiedenis, we gaan verder als de heks op wielen met de hollandse heksenbus
erik en sascia
Berichten: 119
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 10:46 pm
Locatie: meerssen

Re: Project Harrie.

Bericht door erik en sascia »

Lieve mensen,

Laten we hier nu gewoon mee stoppen! We zijn te gast en hebben ons naar de regels te schikken, ook jij Harrie!
De reden waarom speelt hier helemaal geen rol, als je graag stroom wilt kun je op de camping gaan staan waar we eerder ook stonden á tien euro per nacht, dan heb je stroom zoveel als je wilt! En agregaten gaan ook niet omdat dat veel te veel geluidsoverlast geeft!

Grtjs Sascia
Gebruikersavatar
harrie
Berichten: 1306
Lid geworden op: wo mei 30, 2007 7:32 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Project Harrie.

Bericht door harrie »

lleoo schreef:Harrie je kan iemand niet verplichten stroom te leveren en overbelast is overbelast, doorgaans betekend dat dat er te veel stroom word afgenomen.
Ik begrijp niet zo goed wat jij wilt zeggen, iets niet goed die garage s op bepaald gebruik berekend en blijkbaar word daar overheen gegaan.
Dan kan je iedereen voor dom of achterlijk uit gaan schelden of uit maken van mijn part maar blijft staan dat het ongenoegen niet op zijn plaats is.
Ik persoonlijk vind het erg jammer dat jij zo dor draaft op stroom van een bedrijf dat die niet wil leveren vanwege bepaalde beperkingen in de aanleg, gelukkig is elk vrij om daarvoor te kiezen als men een eigen bedrijf heeft denk ik dan.

Verder zou ik graag deze hele onzinnige en nodeloze discussie beëindigen want met beledigen of vervelend naar elkaar toe doen schiet niemand een meter op

was jij het niet die op of in Gasselte met het najaars treffen bij mij aan de camper stond door gelust en was jij het niet die s,avonds een electriesekachel aan stak zo dat jou en mijn stroom uit viel Laser toch op met jou onzinnige en nodeloze discussie ik probeer alleen maar een redelijk idee aan te brengen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gr: Harrie en Riek.
----------------------------------------------------
Wij zijn niet rijk maar wel gelukkig getrouwd en vrolijk.
Plaats reactie