Waar te beginnen.
Waar te beginnen.
Eey, ik heb een paar vragen daar ik niet gemakkelijk ergens een antwoord heb kunnen vinden.
Gisteren dus een lt gekocht, en er zijn een paar dingetjes die ik wel graag zsm gefixed wilde hebben.
Op de terugrit gisteren is de km teller/snelheids meter ineens uitgevallen. ( met terugschakelen wil die nog wel een keer leven geven, maar vervolgens met gas erop doet ie niks.)
Zowel de temperatuur gauge van de olie als van de motor werken niet.
En ik heb een roestplek onder het voorraam dicht onder de sponning waarvan ik me afvroeg op welke manier deze het beste aan te pakken omdat ik geen zin heb in een gecracked voorruit. Zowel binnen de roestplek als ook buiten. ( vrij door en door)
Thanks alvast.
Wouter
Gisteren dus een lt gekocht, en er zijn een paar dingetjes die ik wel graag zsm gefixed wilde hebben.
Op de terugrit gisteren is de km teller/snelheids meter ineens uitgevallen. ( met terugschakelen wil die nog wel een keer leven geven, maar vervolgens met gas erop doet ie niks.)
Zowel de temperatuur gauge van de olie als van de motor werken niet.
En ik heb een roestplek onder het voorraam dicht onder de sponning waarvan ik me afvroeg op welke manier deze het beste aan te pakken omdat ik geen zin heb in een gecracked voorruit. Zowel binnen de roestplek als ook buiten. ( vrij door en door)
Thanks alvast.
Wouter
Re: Waar te beginnen.
Ziet er al vergevorderd uit.
Is best wel even werk:
- Dashboard er uit (kan je gelijk de kachelventilator etc nakijken/vervangen).
- Voorruit er uit halen. Naargelang de staat een nieuwe er in laten zetten, sowieso verse rubber.
- al het rotte er uit en nieuw inlassen. Er is plaatwerk beschikbaar maar er zal ook wat gemaakt moeten worden.
Hier een linkje met veel foto's:
http://www.lt-forum.de/dokuwiki/doku.ph ... ibenrahmen
Succes!
Is best wel even werk:
- Dashboard er uit (kan je gelijk de kachelventilator etc nakijken/vervangen).
- Voorruit er uit halen. Naargelang de staat een nieuwe er in laten zetten, sowieso verse rubber.
- al het rotte er uit en nieuw inlassen. Er is plaatwerk beschikbaar maar er zal ook wat gemaakt moeten worden.
Hier een linkje met veel foto's:
http://www.lt-forum.de/dokuwiki/doku.ph ... ibenrahmen
Succes!
Re: Waar te beginnen.
Dank je, dan moet dat stuk gedaan worden door een vakman.
Zelf al wel lekker beziggeweest met roestvan bodemplaten en wielkasten.
Nu kwam ik alleen nog een euvel tegen van een lekkende injector ( niet op de knel koppeling, maar op de schroefdraad) enig idee of ik dat zelf zou kunnen fixen? En er stond een laagje olie onder in me luchtfilter behuizing ( lijkt me niet normaal, en verder lek hij helemaal geen olie)
Sfeer plaatje van het weekend.
Zelf al wel lekker beziggeweest met roestvan bodemplaten en wielkasten.
Nu kwam ik alleen nog een euvel tegen van een lekkende injector ( niet op de knel koppeling, maar op de schroefdraad) enig idee of ik dat zelf zou kunnen fixen? En er stond een laagje olie onder in me luchtfilter behuizing ( lijkt me niet normaal, en verder lek hij helemaal geen olie)
Sfeer plaatje van het weekend.
Re: Waar te beginnen.
Falende teller is waarschijnlijk het tandwiel in de versnellingsbak. Makkelijk te demonteren. Kijken welke kleur het is en een nieuwe halen.
http://www.camperklus.nl
Voor modernisering aan uw camper
Voor modernisering aan uw camper
Re: Waar te beginnen.
Thanks, het vreemde is alleen dat ie het tot de 45 km/h wel doet en daarna moet meer. Kan dat beginnende falen zijn van het tabdwieltje?
Re: Waar te beginnen.
Waar zijn deze tandwielen te bestellen?
Ik heb zelf een kapotte bruine zie ik.
Ik heb zelf een kapotte bruine zie ik.
Re: Waar te beginnen.
Ik kon ze (toen) gewoon bestellen bij de VW dealer (in Groningen) bedrijfsauto's
http://www.camperklus.nl
Voor modernisering aan uw camper
Voor modernisering aan uw camper
Re: Waar te beginnen.
Top, gaan we er weer onder liggen.