Volkswagen LT club forum index

Home site   Home forum   Archief forum  Hyves   Zoeken  Wikipedia  Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen Help
   Waar ? Profiel Log in om je privéberichten te bekijken  Inloggen   Registreer 

Onderhoud rolmechanisme schuifdeur LT2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Volkswagen LT club forum index -> Sleutelen aan de LT 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Teake
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 8:59 pm Reageer met quote Naar boven

Voordat ik begin met het aftimmeren van kant van de schuifdeur en het bouwen van de keuken, wil ik eerst alle bewegende delen van de schuifdeur grondig reinigen, nu kan ik aan de binnenzijde de rail nog eenvoudig demonteren.
De deur en de rail heb ik gedemonteerd en ik heb alle rollende onderdelen en de rails grondig schoongemaakt, nu vraag ik mij af of de rails van de schuifdeur moeten worden ingevet?
Het zijn allemaal kunstof wieltjes, ik heb ooit ergens gelezen dat deze niet ingevet moeten worden, kan iemand mij zeggen of dat juist is?Question
BerichtGeplaatst: wo jun 23, 2010 8:07 pm Reageer met quote Naar boven

Klopt, niet invetten of inspuiten. Olie of vet kan het kunststof verharedn waardoor het breekt en dan ben je verder van huis. Gewoon de geleiders schoonhouden. Gr Marcel
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Volkswagen LT club forum index -> Sleutelen aan de LT 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: